Повернення та обмін

Якщо ви помилково переплутали позиції в замовленні або при розпакуванні посилки виявили брак / пошкоджений товар, зв'яжіться з нами і розкажіть про проблему. Якщо товар не відкритий, упаковка не пошкоджена, ви можете повернути замовлення протягом 14 днів з моменту покупки. Якщо ви виявили брак або пошкоджену упаковку, надішліть фото, відео і ми постараємося оперативно вирішити проблему.

Ми рекомендуємо перевіряти посилки при отриманні, візуально оглядати товар на наявність браку або дефектів, тому що можлива деформація упаковки при транспортуванні. Якщо товар вам не підходить, ви можете відмовитися від його отримання.

У яких випадках ми можемо провести повернення:

  • ви отримали товар неналежної якості;
  • вміст посилки не відповідає вашому замовленню;
  • пошкоджена упаковка товару;
  • товар не був у вживанні і не має слідів використання;
  • товар укомплектований, збережена його первісна упаковка;
  • товар був куплений на сайті procare.com.ua.

Як повернути або обміняти товар?

Надішліть нам на пошту hello@procare.com.ua лист, в якому опишіть ситуацію, що склалася, прикладіть фото, на якому видно брак. Вкажіть тему листа «Повернення». Обов'язково збережіть упаковку, інакше ми не зможемо обміняти або зробити повернення товару. Ми зв'яжемося з вами протягом 3-х днів після отримання запиту і запропонуємо рішення проблеми.

Повернення коштів

Повернення грошових коштів здійснюється на реквізити, зазначені клієнтом протягом 5-ти днів після отримання товару.

З усіх питань ви можете зв'язатися з нами поштою або за телефоном (044) 383 88 14.