Проєкт Next250 — список компаній малого та середнього бізнесу, які визначатимуть економічний розвиток держави. Український Forbes презентував такий перелік вперше, однак він особливий не тільки через це. Серед звичних критеріїв відбору, як-от фінансові результати, швидкість масштабування, інноваційність, з’явився новий показник, суто український — «життєстійкість». «Незламний характер — хороше словосполучення для опису NEXT 250 під час великої війни» — зазначають лідери проєкту.
ProCare посів місце серед найсильніших українських компаній 2023 року. Ми - виробник і дистриб'ютор 6 власних брендів: Joko Blend, Barbers, Shelly, JOLY:LAB, Tink, Touch Protect, а також крупним виробником косметики private label. Вся наша косметика створюється на сертифікованому GMP виробництві згідно європейських стандартів якості.
Однією з ключових причин нашого успіху є поєднання інноваційних підходів та багаторічного досвіду у галузі краси та догляду за шкірою. Компанія активно інвестує у дослідження та розвиток нових продуктів, відслідковує тенденції розвитку ринку.
"Ми дуже щасливі, що наша компанія ProСare потрапила до списку Next250 – це проєкт, який дає надію на велике майбутнє та розширений розвиток України. Для нас це визнання того, що наша робота цінна, але ми не плануємо зупинятися на досягнутому. Майбутнє – це лише нові виклики та можливості для подальшого вдосконалення і надання ще кращих і якісніших продуктів. Незважаючи на обставини, ми не припиняємо інвестувати у розширення, автоматизацію виробництва, складських приміщень та збільшення команди", - Марина Каган, співзасновниця компанії ProCare.
Місія ProCare – створювати якісну, дієву косметику, яка закриває потреби різних цільових аудиторій та цінових категорій.